Öğretim Üyesi İlanı 29.12.2017
ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN |
||||||
Üniversitemize aşağıda unvanı, derecesi ve nitelikleri belirtilen kadrolara; 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununun ilgili maddeleri ile bu Kanuna dayanılarak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca yayınlanan Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri uyarınca, öğretim üyesi alınacaktır. Adayların, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48’inci maddesinde belirtilen şartları taşımaları gerekmektedir.
Başvuru Şartları:
|
||||||
BİRİM |
BÖLÜM |
ANABİLİM DALI |
UNVAN |
DERECE |
ADET |
AÇIKLAMA |
İşletme Fakültesi |
Ekonomi ve Finans |
Ekonomi ve Finans |
Profesör |
1 |
1 |
Uluslararası iktisat alanında doçent unvanı almış olmak. Ücret veya fiyat yakınsaması konusunda çalışması olmak. |
Diş Hekimliği Fakültesi |
Klinik Bilimler |
Ortodonti |
Doçent |
1 |
1 |
Ortodonti alanında doçent ünvanı almış olmak. |
Diş Hekimliği Fakültesi |
Klinik Bilimler |
Ağız Diş ve Çene Radyolojisi |
Yrd. Doç. |
4 |
1 |
Spor kaynaklı dental travmalar ile ilgili çalışma yapmış olmak |
Diş Hekimliği Fakültesi |
Klinik Bilimler |
Protetik Diş Tedavisi |
Yrd. Doç. |
3 |
1 |
Protetik diş tedavilerinde farklı preperasyon tipleri üzerine çalışma yapmış olmak. |
Diş Hekimliği Fakültesi |
Klinik Bilimler |
Protetik Diş Tedavisi |
Yrd. Doç. |
4 |
1 |
Protetik diş tedavilerinde implantlarda ölçü hassasiyeti üzerine çalışma yapmış olmak |
Diş Hekimliği Fakültesi |
Klinik Bilimler |
Diş Hastalıkları ve Tedavisi |
Yrd. Doç. |
4 |
1 |
Gıdaları taklit eden sıvıların kompozit dayanımına etkisi konusunda çalışma yapmış olmak |
Mühendislik Fakültesi |
Bilgisayar Mühendisliği |
Bilgisayar Mühendisliği |
Yrd. Doç. |
3 |
1 |
Bilgisayar mühendisliği alanında yurtdışı doktoralı olup, biyoinformatik konusunda çalışmaları olmak. |
Mühendislik Fakültesi |
Makine Mühendisliği |
Makine Mühendisliği |
Yrd. Doç. |
4 |
1 |
Makina mühendisliği alanında doktora yapmış olmak. Karbon elyaf esaslı kompozitlerin tokluğunun arttırılması konusunda çalışmaları olmak. ÜDS/KPDS/YDS/YÖKDİL veya eşdeğer sınavlardan 80 veya üstü puan almış olmak |
Mühendislik Fakültesi |
Endüstri Mühendisliği |
Endüstri Mühendisliği |
Yrd. Doç. |
3 |
1 |
Endüstri mühendisliği alanınında doktora yapmış olmak. İş güvenliği ve işçi sağlığı alanında bulanık mantık ile risk analizi konusunda çalışmaları olmak. ÜDS/KPDS/YDS/YÖKDİL veya eşdeğer sınavlardan 80 veya üstü puan almış olmak |
Mühendislik Fakültesi |
Mühendislik Temel Bilimleri |
Mühendislik Temel Bilimleri |
Doçent |
1 |
1 |
Fizik alanında doçent ünvanı almış olmak. Alaşımların floresans parametreleri ve elektronik yapıları üzerine çalışmaları olmak. ÜDS/KPDS/YDS/YÖKDİL veya eşdeğer sınavlardan 80 veya üstü puan almış olmak. |
Tıp Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Nöroloji |
Yrd. Doç. |
3 |
1 |
Nöroloji uzmanı olmak. Parkinson hastalığında non-motor semptomların tanı ve tedavi yöntemleri üzerine çalışmaları olmak. |
Diş Hekimliği Fakültesi |
Klinik Bilimler |
Endodonti |
Yrd. Doç. |
2 |
1 |
Endodontide kullanılan irrigasyon solüsyonlarının kombinasyonları üzerine çalışma yapmış olmak. |
Spor Bilimleri Fakültesi |
Antrenörlük Eğitimi |
Hareket ve Antrenman |
Yrd. Doç. |
5 |
1 |
Spor Bilimleri alanında doktora yapmış olmak. Yaşlı bireylerde aerobik egzersizin fiziksel performans üzerine etkileri konusunda çalışmaları olmak |
Sağlık Bilimleri Fakültesi |
Hemşirelik Bölümü |
Hemşirelik Esasları |
Yrd. Doç. |
4 |
1 |
Hemşirelik esasları alanında doktora yapmış olmak. |
Eğitim Fakültesi |
Temel Eğitim |
Sınıf Eğitimi |
Yrd. Doç. |
4 |
1 |
Sınıf Eğitimi alanında doktora yapmış olmak. Sınıf öğretmenlerinin matematik bilgilerini inceleyen çalışmaları olmak |
Mühendislik Fakültesi |
Elektrik Elektronik Mühendisliği |
Elektrik Elektronik Mühendisliği |
Yrd. Doç. |
5 |
1 |
Elektrik-Elektronik Mühendisliği alanında doktora yapmış olmak. Sinyal işleme, Güç elektroniği veya Devreler ve sistemler alanlarından birinde çalışmaları olmak. ÜDS/KPDS/YDS/YÖKDİL veya eşdeğer sınavlardan 80 veya üstü puan almış olmak. |
Eğitim Fakültesi |
Temel Eğitim |
Sınıf Eğitimi |
Yrd. Doç. |
3 |
1 |
Sınıf Eğitimi alanında doktora yapmış olmak. Öğrenme güçlüğü konusunda çalışmaları olmak. |