ALKÜ’DE MEDYA VE KURUMSAL İLETİŞİM KONFERANSI

  • 11 Aralık, 2016

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi (ALKÜ) Türk Telekom Kurumsal İletişim Direktörü Kemal Kaptaner’i konuk etti. Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi’nde (ALKÜ) “Medya ve Kurumsal İletişim” konulu konferans düzenlendi. ALKÜ İşletme Fakültesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen programa Rektör Prof. Dr. Ahmet Pınarbaşı, ALKÜ Genel Sekreteri Yrd. Doç. Dr. Yavuz Uysal, daire başkanları, akademisyenler ve öğrenciler katıldı.

“ÜNİVERSİTE ARKADAŞLIKLARI SAĞLAM OLUR”

Programın açılış konuşmasını gerçekleştiren Rektör Pınarbaşı; İstanbul Teknik Üniversitesi’nden 28 yıllık okul arkadaşı olduğunu belirttiği Kaptaner’i bu konferans vesilesiyle misafir etmekten büyük mutluluk duyduğunu söyledi. Bu örnekten yola çıkarak üniversite arkadaşlıklarının sağlam arkadaşlıklar olduğunu ifade eden Rektör Pınarbaşı; “Umut ediyorum ki sizler de böyle güzel arkadaşlıklar kurarak uzun yıllar sürecek dostluklar edinirsiniz.” dedi.

“TEKNOLOJİYİ KULLANARAK İZLER BIRAKIYORUZ”

Rektör Pınarbaşı’nın konuşmasının ardından programını gerçekleştiren Kemal Kaptaner; salonda bulunanlara medya, pazarlama, kurumsal iletişim, reklam ve halkla ilişkiler konularında önemli bilgiler verdi. “Medya ve Kurumsal İletişim” konulu konferansta öğrenciler ile buluşan Kaptaner; George Orwell tarafından kaleme alınmış “1984”romanı üzerinden günümüze ait iletişim, medya ve teknoloji konularında açıklamalarda bulundu. Hikayesi distopik bir dünyada geçen romanda bulunan karakterlerden Big Brother (Büyük Birader) kavramının günümüzde de sıklıkla kullanıldığını ifade eden Kaptaner;  Kitabın yazarı George Orwell sayesinde kitapta geçen "düşünce polisi" gibi kavramları da günümüze kazandırıldığını dile getirdi. Artık günümüzde insanların elektronik her türlü aleti kullanmaya başlamasıyla birlikte kişisel izler bıraktıklarının altını çizen Kaptaner; “Dünyanın her yerinden isteyen kişiler ya da kurumlar cep telefonları, kredi kartları gibi teknolojik aletleri kullanmamız sonucunda arkamızdan bıraktığımız izlerden çeşitli analizler çıkarabilmektedirler.” dedi. 

“AMBALAJLAR MARKANIN MESAJIDIR”

Pazarlama ve marka arasındaki güçlü bağa da değinen Kaptaner, ambalaj tasarımlarının markanın mesajını oluşturduğuna dikkati çekti. Birçok markayı ambalajları ile tanıdığımızı dile getiren Kaptaner, bunun marka algısı açısından önemli bir yere sahip olduğunu dile getirdi.

Ayrıca marka ve reklam konusunda da açıklamalarda bulunan Kaptaner, bünyesinde çalıştığı Türk Telekom Kurumsal İletişim Markası’nın, yayınlanan reklamları üzerinden görseller ile hedef kitleye ulaşma serüvenini anlattı.

Konferansın ardından sorulara da cevap veren Kemal Kaptaner’e program sonunda Rektör Pınarbaşı tarafından ipek kozası tablosu hediye edildi.